Adviseur Grondzaken (28-36)

Als Gemeente Zwartewaterland willen we zo duurzaam mogelijk verder groeien. Samen met inwoners, bedrijven en andere gedreven professionals werken we hier op een inclusieve manier aan. Voor het team grondzaken zoeken we een ervaren adviseur die ons daarbij kan helpen. Ben jij onze nieuwe adviseur? 

Als Adviseur Grondzaken maak je onderdeel uit van het team grondzaken. De focus ligt vooral op stevige advisering richting college en projectleiders, ontwikkeling van beleid en kaders, sparringpartner voor collega’s op  de afdeling, het opstellen en beoordelen van diverse overeenkomsten van grondzaken en het inzetten van grondbeleidsinstrumenten. Je bent dus breed inzetbaar! 

Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand die accuraat werkt, communicatief vaardig is en zelfstandig kan werken. Ook is het belangrijk dat je juist weet te handelen in conflictsituaties en dat je gevoel hebt voor bestuurlijke verhoudingen.
We zoeken een adviseur die bijdraagt aan de verdere professionalisering en doorontwikkeling van het team.

Wat vragen wij van jou

  • Een relevante afgeronde hbo-/wo-opleiding.
  • Minimaal 3 jaar ervaring met grondzaken is een voorwaarde.
  • Je hebt kennis van en affiniteit met privaatrecht.
  • Bestuurlijke sensitiviteit, waardoor je goed aanvoelt wanneer iets gevoelig ligt en er urgentie geboden is, maar ook weet wanneer een vraag nog even kan wachten.
  • Je bent op zoek naar een baan voor 28-36 uur.

Je bent overtuigend, een echte netwerker en neemt makkelijk positie in. Je weet wat er speelt op de werkvloer. Jouw onafhankelijke en kritische blik stelt je in staat om objectief naar complexe juridische dossiers te kijken en hierover te adviseren. Je hebt een heldere en doortastende communicatiestijl en daadkrachtige werkwijze. 

Wat bieden wij jou?

Een zelfstandige en verantwoordelijke baan met ruimte voor eigen inbreng, nieuwe ideeën, initiatieven én ondernemerschap. Onze medewerkers zijn van grote waarde, daarom doen we er alles aan om ze bevlogen, vitaal en ergergiek te houden. Ook worden er vanuit de personeelsvereniging regelmatig leuke personeelsbijeenkomsten en activiteiten georganiseerd voor onze medewerkers. 

Als medewerker grondzaken kun je bij de Gemeente Zwartewaterland rekenen op (op basis van een 36-urige werkweek):

  • een salaris passend bij jouw ervaringsachtergrond.
  • trainingen en opleidingen.
  • een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05%: dit budget kun je laten uitbetalen, besteden aan extra vrije dagen, het opnemen van verlof of het volgen van een studie.
  • reiskostenvergoeding.
  • pensioenregeling bij ABP.
  • betaald ouderschapsverlof.
  • een tegemoetkoming in de zorgverzekering en collectieve premiekorting.

Welkom in Zwartewaterland 

De gemeente Zwartewaterland bestaat uit de 3 kernen Genemuiden, Hasselt en Zwartsluis. Ook hebben we een mooi buitengebied. In Zwartewaterland combineren we industrie en bedrijvigheid met rijke en eeuwenoude historie. Kenmerkend is de betrokkenheid van de gemeenschappen bij onze samenleving.

Bij de gemeente Zwartewaterland werken we met ongeveer 200 mensen. Het is overzichtelijk, persoonlijk en collegiaal. Onze organisatie kent weinig hiërarchie en veel korte lijnen.

Vanuit ons kantoor in Hasselt, aan de rand van de binnenstad, ben je binnen 10 minuten op de A28. Prima bereikbaar vanaf bijvoorbeeld Zwolle, Meppel en Kampen.

Heb je vragen?

Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je terecht bij Ali Flikkema, Concernmanager Externe Dienstverlening via telefoonnummer 06-27319971. Vragen over de procedure kun je richten aan Anne Greven, Recruiter via e-mail a.greven@zwartewaterland.nl of telefoon 14 038 | 06-27461186.

Wil je alvast met ons kennismaken? Neem dan contact op met Anne Greven of Ali Flikkema om een afspraak in te plannen.